דפים


יום רביעי, 19 ביוני 2019

פולין והמשבר באיחוד האירופאי


Poland crisis in the European Union
מהסדרה: האמת על המשבר של חוק השואה הפולני

       האיחוד האירופאי והפלישה המוסלמית

לפני כחודשיים פרסמתי כתבה "השואה: עובדות היסטוריות" – על העובדות הבסיסיות של התרחשויות מלפני כשבעים - שמונים שנה של רצח שישה מיליון מבני עמינו במלחמת העולם השנייה שהסתיימה בשנת 1945 . בשנים שעברו אחרי המלחמה  העולם השתנה, גם היבשת, שהייתה פעם מרכז העולם התרבותי, הפכה ברובה ליבשת הזומבים: עמים שגזלו מהם את מדינתם, את תרבותם, את האופי הלאימי שלהם, הכניסו לשטחם עשרות מיליוני פולשים אסלאמיים והפכו את המדינות שלהם לחממת גידול האימפריה האסלאמית החדשה, בה לא יהיה מקום לאירופאים המקוריים. הכל בזכות האיחוד האירופאי שהוקם כאילו במטרה לחזק את מדינות היבשת: פיתוח תעשיה, מסחר, מדע. התנאי היה: וויתור על העצמאות המדינית, מחיקת הגבולות, חופש המעבר ובחירת מקום המגורים – בקיצור ניתוקו של האדם משורשיו.

הניסוי הראשון של אותו הרעיון היה בשנות השלושים במאה שעברה בברית המועצות – מדינה חקלאית ברובה אז: מיליוני עובדי אדמה, שלכל אחד מהם היה משק קטן, החזיקו על כתפיהם את כל המנגנון המפלגתי הענק, את שרותי הביטחון, את הצבא האדום, את תושבי הערים – ואז בא הרעיון הגאוני: לאחד את המשקים הקטנים הלא יעילים למשקים גדולים, חצי תעשייתיים שכל הכנסתם תהיה הכנסה של המדינה (קריא: המפלגה)  – "הקולחוזים" (משקים משותפים) – לקח שנתיים להגשים את הרעיון, מיליוני מתנגדים חוסלו או נשלחו לסיביר (מחוזות מזרחיים של המדינה), והתחיל רעב גדול בארץ: חקלאים הפסיקו לעבוד, מיליוני אנשים מתו.

באירופה זה היה אחרת: במקום האוכלוסייה המקורית הגיעו מיליוני פולשים מוסלמים....

מציג קטע מהכתבה שפורסמה באתר מכון הייטסטון (Gatestone Institute) בה מתוארים החיים בבירת בלגיה בריסל, כדי להכיר ולהבין לאן צועדת "בירת האיחוד האירופאי":
צילום התפרעויות של מוסלמים בבריסל:
המשך - בקישור:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה