דפים


יום שני, 19 באוגוסט 2019

שליחות השנאה


Hate messengers 

 

הצגה שחוזרת על עצמה בכל מערכת הבחירות לכנסת: דיוני פסילת המועמדים, השמצות, שפיכת כמויות רעל המספיקות להפוך את כל הסביבה באזור למסוכנת לאדם המצוי. כמו תמיד במלאכה הזו מצטיינות "אוהבות יהודים" הידועות בציבור תמר זנדברג וסתיו שפיר. הן מלאות שנאה שמפוצצת להן את שארית השכל שעוד נשאר - והרעל האנטישמי נשפך לכל הכיוונים. הן לא מתביישות לדבר על הנאציזם, גזענות – מבלי לדעת בכלל על מה מדובר.



              תמר זנדברג

לידיעת גברת זנדברג: מהי התנועה הנאצית? תנועה, הדומה למפלגת העבודה הנציונל-סוציאליסטית (Die Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei) ששלטה בגרמניה באמצע מאה שעברה ופעלה להשמדת העם היהודי כולו: בלי יוצא מן הכלל. כעת בעולם קיימת תנועה נאצית יחידה המסכנת את העם היהודי – תנועה נאצית ערבית המכריזה ימים ולילות בלי הפסקה על מטרתה להשמיד את מדינת ישראל ואת עמה, בשלוחה הדתית שלה – חמאס ו"חילונית" יותר – אש"ף.


ומה עשה גברת זנדברג?:


מכבדת את זכרו של צורר היהודים הגדול בעשרות השנים האחרונות יאסר ערפאת, שרצח בפועל אלפי יהודים, מתחבקת עם יורשו המפעיל כנופיות רוצחים בשטחי המדינה וגם "סוכני השפעה" העובדים עבורו ובינם ללא ספק גם גברת זנדברג וסתיו שפיר. הסיפור בזוי עוד יותר – משלמים להן עבור העבודה המלוכלכת...

המשך בכתבה המקורית, הקישור:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה